Jag kan knappt vänta!

Jag kan knappt vänta tills jag har dessa snyggingar på mina fötter!! Jag absolut älskar dom!  Det var kärlek vid första ögonkastet!  Leopold älskade Leopold!  Är det därför jag åker hem några dagar tidigare, för er skull? Tror nog det  ;p Tror faktiskt inte jag varit så kär i ett par skor tidigare... eller iallafall så är det länge sen! Mitt första par med leopard skor, det tog sin tid, men det var absolut värt det! Dom säger att den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge... det är inte min mening, jag säger att den som väntar på nått gott väntar alltid för länge!! ;p Men snart är den outhärdliga väntan över :)  leopold från nelly.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback