En väntan som aldrig tar slut?

Så känns det som iallafall att gå o vänta på dom nya skomodellerna från nelly.com. Här är det lite bilder från nelly.com's facebook grupp, bilder på skor som snart ska släppas... Eller från april och framåt.

Jag älskar kilklackar, så jag blev ju kär när jag såg dessa :) Och jag har inte ett enda par leopard skor, jag vet.. SKANDAL :p  Så dessa kommer få flytta in hos mig när dom släpps på nelly.com, vilket jag hoppas är snart!! :D


Sen har vi Matsumoto 3, som inte kan beskrivas på ett annat sätt än äkta kärlek! Über läckra skor och så sköna o gå i!  Jag har redan svarta och röda.  Men man kan aldrig få för många! så när jag såg dessa, kom jag fram till att vad kan va bättre än ett par gula ormskins matsumoto? Gult e ju hett i år. Och skon e ju cool! Strosa runt i dom här i sommar väcker nog lite uppsikt :) Bara hoppas man slipper vänta för länge på dom :D


Här har vi ännu ett par matsumoto, skit coola med den där lite straightjacket känslan :)


Sen har vi Zohb skon, och jag e kär! Jag tycker dom är jätte coola! Och dom är otroligt lik Jeffrey Campbells sko Lita i modellen! Är nog därför jag e kär :P Sen diggar jag snörningsdetaljen! :D Alltså ännu ett par jag väntar i spänning på!


Eller vad säger ni?  Gillar ni nelly.com's skor?

Kommentarer
Postat av: Mia

Me like!! Jag köpte ett par jätte söta sandaler från HM för ett tag sen, finns en bild på min blogg :) Du har fått mig att gilla kilklackar med :p Kram

2011-04-06 @ 16:02:08
URL: http://mydreambymia.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback