Den sista promenaden.

Då var den sista promenaden för denna gång avklarad! Ska se om jag hittar nån rutt hemma i etuna på ca 2mil som jag gillar, så man kan fortsätta med dessa långpromenader :)  Det är så skönt! :)  Jag ser så fram imot att slänga mig ner på soffan hemma i min egen lägenhet imorgon! Jag saknar den kan jag säga :P  Att sätta sig vid ritbordet!  Är kanske för trött för det imorgon, är hemma sent och det efter en lång dag på resande fot. Men jag vet att jag ska slänga mig på soffan ha på tv'n, gosa ner mig ordentligt under en filt och kolla i nya katalogen till en av mina leverantörer :D Så mycket nytt o snyggt :D så blir nog att göra en lite beställning på torsdag tror jag :)

Förresten så var gårdagen jätte mysig!  Skönt o få träffa mamma lite igen :) Även om jag skulle önska att det var mer och oftare! Men man får ta till vara på den stunden man får! Fick lite saker av henne från hon var i usa nu i februari :) Svampbob grejer :D WIHOOO  Jepp jag erkänner jag är en sucker för svampbob, och JA jag är 27år :P Fick oxå en riktigt nice klocka. Lite svår att förklara och det blev inga bra fotton nu så ska försöka fxa det när jag kommer hem :)

Kommentarer
Postat av: dissys

detsamma du:) Bra smak alltså. De röda är alldeles underbara! Men jag har redan ett par i leopard så dte blir inga leopold. Men har du sett de som de lagt upp på facebook? http://www.facebook.com/#!/photo.php?fbid=10150159899944528&set=a.10150159195149528.320215.73674709527&type=1&theater De måste jag kanske ha! Ha en fin dag:)

2011-04-28 @ 11:38:46
URL: http://dissys.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback