Då återstår en lång väntan....

Idag skickade jag äntligen iväg min ansökan till plugget. Har haft såna problem med att skriva det där brevet, har varit så fast i "söka jobba brev" tänket och det är ju inte samma grej llixom.  Men nu är det skickat. Och lite närvös är jag. Jag vill verkligen plugga det här, så jag korsar alla ben o fingrar för att det går min väg :)  Så nu återstår väntan, en lång väntan. Man får sysselsätta sig själv så man inte tänker så mycket på det :) Då går nog tiden snabbare :)  Och jag har ju över hundra tavlor att gör när jag kommer hem så det ska nog  inte bli nått problem va? :P hehe

Kommentarer
Postat av: KAN DEE DRAWiNGS

svar: åh tack snälla! ja det vore skojj!

2011-04-20 @ 16:07:01
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback