Jag är just nu världens lyckligaste!!

Och min lycka stavas  YLVIS 4.

Jag trodde inte att jag skulle få se dom live, trodde att jag va tvungen att hålla mig till deras tv program och alla youtube klipp.   Jag trodde inte att dom skulle göra flera live show på länge.
Jag var hos en tjejkompis förra fredagen, vi drack lite vin o satt o kollade på en massa Ylvis klipp på toutube. Vi börjar då prata om hur kul det hade varit att se dom live osv, men att det troligen inte skulle hända. Det sjuka är att måndagen efteråt sitter jag o kollar runt lite på nätet och ser då YLVIS 4 en nyy show med premiär 20januari :) Och på tisdagen träffades stina o jag för att prata lite och det slutade med att vi beställde biljetter till showen 5 februari i Bergen, på första rad :D  Jag kan knappt vänta! Det kommer bli så sjukt kul! Dom är helt underbara! Roligare grabbar får man leta länge efter!   Det kommer bli en natt på vandrarhem, det är en lördag kväll så det blir nog lite party i bergen ja :D  Jag har faktiskt aldrig varit i bergen så det ska bli kul och ännu bättre att man då oxå skå få se Ylvis samtidigt :)

ylvis 4

Så bara 97 dagar kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback