Eget Företag Mässa

I dag har jag varit i älvsjö på stockholmsmässan där det har varit Eget företags mässa.  Jag kom på igår kväll att vänta nu.. det är nånting jag har glömt.. oh noo eget företags mässan, nu har jag ju säkert missat den, den var säkert förra helgen bara för det :(  Så jag slängde mig in på stockholmsmässans hemsida för att kolla datum, och helt otroligt nog var då sista dagen på mässan idag :D Snacka om tur! Annars hade jag fått vänta ett år till nästa gång, vilket hade varit otroligt tråkigt!

Jag åkte hemifrån vid åtta och va hemma igen vid sju... blev en lang dag tydligen ;P  Jag har fått med mig hela 6st föreläsningar, mycket intressant har man fått lära sig idag, och mycket som man redan visste. Första föreläsningen var med fyra ambassadörer för kvinnligt företagande, två av dom föreläsningarna jag verkligen ville se idag var en med Anders Andersson dom driver tidningen driva eget och den andra var en med Björn Lundén från bl info, såklart gick ju båda samtidigt så jag var på Anders Anderssons föreläsning vilket jag absolut inte ångrar :)  Det var en otroligt bra föreläsning! Han är bra han där Anders alltså :) Prata lite med han gjorde jag oxå :)

Jag fick oxå äntligen köpt kulturarbetar boken, med tanke på att man är konstnär så är det lite andra regler som gäller för oss,  och att hitta den infon man då behöver hos skatteverket har inte varit lätt! Och Björn Lundén har då skrivit en bok med allt man behöver veta som kulturarbetare, vilket jag är jätte glad för :)

Jag ser redan fram imot nästa års Eget företag mässa oktober nästa år :)  Men det jag ser mest fram imot just nu är Formex mässan i januari DET kommer bli kul :)  Och då kanske man hittar lite bra arbetspartners :)

Sen kan man väl säga att jag fick med mig lite grejer hem ;P  Jag har att läsa en stund framöver :p hehe
Produkter från Eget Företag Mässa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback