"Bygger om" igen :D

Ja frågan är när ska jag bli nöjd, när ska jag lugna ner mig och bara vara nöjd i min lägenhet? Jag har nu bott här i över ett år och e ju egentligen ganska nöjd....  Men hur ofta ska man egentligen möblera om? Hur ofta FÅR man möblera om?
Jag kan med handen på hjärtat säga att jag möblerar om nått minst en gång i månaden, nu har jag varit duktig en längre tid, jag har inte möblerat om stora grejer sen i somras, vilket jag egentligen e ganska stolt över ;)  hehe

Även om jag har varit duktig o låtit saker vara har jag gått o iriterat mig över vissa saker som jag vill göra om men som jag inte kan, eller som jag trodde jag inte kunde... Som tex min hall, min älskade hall med 100par skor :D
Jag har gått o funderat över hur jag ska göra, för jag vill och behöver plats för mera skor... och då inte vetat va jag sa göra, för hallen e ju lixom bara så stor, den blir inte större, och planlösningen e som den e, vilket betyder att jag inte får plats med flera skor. Så jag har då tänkt: okej, ska jag flytta in det i köket och använda en hel vägg där? Eller kankse en vägg i vardagsrummet, på väggen där soffan står (ska stå...) men så måste jag ju tänka på det faktum att mina saker oftast flyttar på sig, ofta!

Och så plötsligt kom jag på en super smart idé, men det är nästan lite pinsamt att jag inte tänkt på det innan! Jag har ju två garderobskap i min hall... varför har jag kläder o saker där? hallå där kan vi ju ha skor istället :D  Alltså på det sättet har jag hittat plats åt 150par skor till :D
Så nu kan jag slappna av en stund till :) För hur många är det egetnligen som har plats med ca 250par skor i ett rum i sin lägenhet?  Jag har ju faktiskt ett walk-in-closet med skor nu ju :D

Det här är det jag kallar LYCKA!
Är det fler som känner likadant kanske ;)
Skohylla i hallen
Skohylla

Kommentarer
Postat av: Cecilie

Fin blogg! :-)

2010-10-13 @ 11:52:46
URL: http://galninger.blogg.no
Postat av: Bombshell in a Nutshell

HOLYSHIT!!



svar: ÅÅååh jag blev jättenyfiken, kan du inte lägga ut en bild på de? :D

2010-10-25 @ 09:15:11
URL: http://bbombshell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback