Det här är ju GAAAAALET!

Jag vill inte va en av alla dom som överallt har ventilerat sin panik över snön idag! Men jag stog nu o kollade på snödrivorna utanför mitt fönster......
Jag vet inte om ni ser så bra på bilden men det är sjukt stora och höga snödrivor! Och tänker man på att det är första snön och det har snöat mindre än en dag.... Det är ju helt galet!  Jag tror aldrig jag har varit med om en sån första snö, att det har snögatt så mycket, och absolut inte her i sverige! Inte ens när jag bodde hemma i norge var det så illa när första snön kom! Där kom snön i oktober och låg till april, det är nått jag älskat med sverige och den stan jag bor i att här har vi snö i nån månad kanske två, men det känns som att den vintern jag är van vid från norge har följt efter hit till sverige... (inget jag gillar egentligen! men nu skulle jag inte klaga :p )  Det jag ville fram till var just hur sjukt mycket det har snöat på bara en dag! Igår vid den här tiden kunde jag inte i min vildaste fanatsi tro att det skulle va såhääär mycket snö under 24timmar senare.... En positiv sak idag är iallafall att jag har fått använda min Sorel skor ute i snön :) Bara väntat en månad så ÄNTLIGEN :D Till er som funderar på att köpa Sorel, så säger jag köp! Dem är underbara! Och snygga o mysiga :)  Nu ska jag sova och hoppas det inte är storm när man vaknar så man kankse kan gå ut ur huset utan att det gör ont :P  God natt på er alla söta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback