TITTA!!!! Se vad jag hittade idag :)

En helt ny SVENSK konsttidning!  :) 

Ny tidning, Konst världen

Vad glad jag blev när jag såg den här tidningen i tidningshyllan idag!  ÄNTLIGEN en svensk konsttidning!  Så bra att nån äntligen har tagit tag idet så vi har nått vettigt att läsa på svenska :P
Jag har dock inte hunnit läsa nått i det än, men bläddrat lite snabbt :)  Det är en tidning man ska mysa med i soffan med en kopp thé :)
Det är en riktigt rejäl tidning på hela 133sidor +38 sidor interiör så man får två tidningar till priset av ett :) Och priset är bra oxå BARA 69kr. Och om man väljer att prenumerera så betalar man bara 100kr för alla 4nummer som kommer ut per år! :)

Jag tycker oxå att det är otroligt kul att dom intervjuar Caroline Af Ugglas i första numret, hela 9sidor med denna UNDERBARA människa!  När jag tänker efter så tror jag faktiskt att hon är en av mina idoler!  Det är många som kanske stör sig på henne, på hennes sätt att klä sig och på hennes sätt att vara... Men det är det jag älskar med henne!  För hon är sig själv och ingen annan! Hon gör inte saker för att andra ska tycka att hon är cool. Hon gör saker för att hon själv gillar det oavsett va andra skulle tycka om det!  Och samtidigt är hon en så ödmjuk människa med såå mycket kärlek! Hon kan glädjas så otroligt mycket åt andras framgångar även om det kanske betyder att det då inte gick lika bra för henne!  Jag verkligen älskar henne!  Världen behöver flera
Caroline Af Ugglas!!
Jag själv är nog lik Caroline på flera sätt, ett är just det att jag är mig själv och  ingen annan och är inte rädd för att andra ska tycka att jag är konstig!  Det e ju roligare att vara lite konstig ;)
Livet blir så mycket roligare att leva då :)
Så jag säger till er alla,  va inte så högtidlig, bry dig inte om va andra tycker och våga va dig själv! Älska dig själv som du är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback