Sova eller möblera om?

Dumt o sova när man kan möblera om sitt sovrum halv fem på morgonen.. ;p  Så man kan väl säga att jag gick aldrig o la mig :P   Jag är otroligt bra på där att göra annat än det man egentligen ska göra  :p  Men jag är konstnär... jag har hört att vi jobbar bäst på nätterna hihi :)
det är vad man ser från mitt fönster nu :P
Här får ni ett par bilder innan arbetet börjar :P  hehe sexigt med mina sommardäck och två av bilsätena på sovrummet :P Men så kan det gå :P Sen får ni oxå se min fina smides säng som min pappa gjort till mig i 20års present :)
innan :P innan :p Min smides säng som min pappa har gjort :) Min smides säng som min pappa gjort, Ärla Smide.
Ärla Smide
Mitt sovrum är ganska långt och smalt... så kände att min träningsbänk funkade ganska bra där :) Det blev inte trångt nånstans och den står inte i vägen (vilket är första gången sen jag flyttade till den här lägenheten för 6månader sen) :) Så måste säga att jag blev ganska nöjd med resultatet :)  Dock är jag inte klar än... så det kommer nog en bild senare idag :)
Love B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback