♥ Shoes Shoes Shoes ♥ Djuriskt idag :)

Tänkte bjuda på lite mer skor från www.gojne.com :)

Alla paren kostar ca 160kr st. :)

Jag gillar djurmönstrade skor! Oftast om jag får välja mellan leopardmönstrat  och zebramönstrat så väljer jag Zebra. Jag vet inte helt varför, men jag har nog en förkärlek till dom...  sen har jag väl lessnat lite på leopard grejen för att det är det "alla" har, det är så vanligt o tråkigt.  Jag tycker absolut det är snyggt o collt men jag vill inte va som alla andra o ha som alla andra.  Sen kan det ju oxå vara en arbetsskada jag har ;p för på mitt gammla jobb där använde vi mycket zebramönstrade grejer, kanske lite för det är svårt o få tag i saker med vittiger mönster :P

Kommentarer
Postat av: KAN DEE DRAWiNGS

Du får komma till vås ;)

2010-02-12 @ 21:13:55
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback