Problem med bloggen....

Har inte bloggat så mycket sen igår, men jag har haft stora problem med att komma inn på bloggen och kommer jag inn så vill den inte publicera mina inlägg osv.....
Men förhåpningsvis funkar det nu :)

Varit inne o kikat lite på Nelly.se, och dom har ju endel snygga skor till väldigt bra priser :)  Jag är totalt kär i dom rosa slingbacks'en :)  Det är nått jag är på jakt efter nu ett par riktigt snygga slingbacks, för jag har inte ett enda par! Skandal! :P Så vem vet det kanske blir dom här rosa som blir mina första:)  Eller har ni sett ett annat par slingbacks som är värdt o köpa hem ;)
199kr 299kr 399kr

Så på  www.nelly.se alltså där hittar ni dessa skor :)


Love B

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback