Nu är det BARA EN SAK som fattas!

Nu är mitt kontor/konsthörna klar :) Och jag trivs så otroligt bra här :)  Har redan spenderat många timmar vid skrivbordet och ritat o målat  :) Nu är det bara EN SAK som fattas! Och det är en liten Barbaskön ♥  Jag älskar Barbapapa, och favoriten är ju Barbaskön för han är den konstnärliga av dom :)  Så  jag önskar mig en en tyg Barbaskön den är inte större än 15cm ca och kostar 129kr på Åhlens.  Jag har den perfekta platsen åt den oxå, det är på toppen av mina nio Barbapapa böcker som ligger på höger sida om skrivbordet :)  Så när Barbaskön står där DÅ är mitt kontor PERFEKT :D
Här får ni se det färdiga resultaet av mitt kontor (med undantag av att  Barbaskön fattas)
Lite detaljebilder o så kommer i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback