Inget ljusbord? Då får man vara kreativ :P

Jag har inget ljusbord, vill verkligen ha! Så då får man vara kreativ och hitta på andra lösningar..... så vem vet jag kanske inte behöver det där ljusbordet haha :P

Man behöver:
1st 40" Tv (man kan ha större eller mindre... jag kör på 40 :p )
1st Dator
1st VGA kabel eller HDMI kabel (så man kan koppla datorn till tv'n)
Lite tejp (så man kan tejpa fast pappret på tv'n)
Jag använde programmet Paint så jag fick en vit bakgrund, då är det lättare att se igenom pappret :)

Sen är det bara att köra :)  hihi
(Sen är det INTE dammigt... det är bara min kamera???!?! eller... hehe :P )
Ljusbord Beathe style :P
Smart va ;)  Jag e ju inte blond för ingenting :P  hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback