Happy Valentines Day till er alla ♥

Tavla målad av Beathe Lindbye
Många hatar den här dagen, oftast singlar för då blir dom påminda om att dom är just singlar och inta har nån sm älskar dom!   Men jag tycker att folk ska bli lite mer positiva och se kärleken som finns i den här dagen!  För mig så står den här dagen för kärlek! Inte bara för par!  Den här tagen ska man ta till vara på och visa sin familj och alla vänner att man älskar dom!! Jag skickar alltid valetineskort till mina vänner!  Så jag tycker är du singel och inte gillar den här dagen, ändra på det! Umgås med vänner familj, sig att du älskar dom!  Skicka Valentines Day  kort och medelanden till alla du älskar! Så blir dagen bättre för dig och och dina vänner!   Vad kan va bättre än att säga jag älskar dig? Och att få höra det tillbaka :)

Så jag önskar er alla en superduper Valentines Day!

Lots of Love  B

Kommentarer
Postat av: Johanna - MyShoebox.se

Jag brukar skicka kort til min familj, dagen är ju som du säger, till för kärlek :)

2010-02-14 @ 18:13:23
URL: http://myshoebox.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback