Feud London

Feud London är nog ett av mina nya favorit märken tror jag :)  Tyvärr så är deras hemsida
www.feudlondon.com inte alls bra! Den är jobbig att navigera och dom skorna jag hittade som jag älskade finns inte med på deras hemsida, och det finns inga skor på hemsidan i samma stil.. konstigt... vi får hoppas att det blir bättre!! :) Ni ska iallafall få se skorna som jag gillade :)
Feud London £120Feud London 130£
120£ 130£

Lite Betty Boop stil över dom :)  Jag gillar skor som är färgstärka och snygga mönster som dom här :)
Och la ni märke till det lilla hjärtat som är urklippt framme vid tån? En så söt detalj :) Det är så snyggt när man kör neutrala kläder och slänger på sig ett par skor, som tex ett av dom här, då dras allt fokus till dom
snygga skorna!


Love B :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback