Ser framåt med glädje och motivation i hjärtat :D

Det har varit ett lugnt sista halvår 2010 när det gäller konsten, jag har absolut inte mått bra och det har företaget fått lida för, att vara konstnär är inte alltid så lätt, jag har saknat min familj hemma i norge sjukt mycket! Inte känt mig som en del av familjen här i sverige, och saknat motivation när det gäller konsten, så deprimerad kan man lugnt säga att jag varit sen oktober. Men jag lovar er att 2011 blir ett bättre år! Jag har stora planer för firman 2011! Det kommer hända massor! Jag har nu hittat livsglädjen igen och har gjort en väldans massa planer för 2011 och företaget. Jag har skrivit ner 3 A4 sidor fulla med mål jag har för firman 2011! Jag e så taggad och motiverad att göra konstnärliga saker! 2011 kommer bli B Love's år :D Det kommer dyka upp en massa nya produkter, jag kommer fokusera mera på själva målandet av nya tavlor, eftersom att det i princip är snart två år sen jag gjorde några nya tavlor (om man bortser ifrån Josefin Crafoord tavlan jag gjorde i februari 2010..) jag har haft fullt upp med att fokusera på kläderna och smyckena till företaget. Och jag har hittills målat alla kläder för hand, vilket jag har insett att tar för mycket av min energi! Det tar mig minst 2-4timmar att göra ett plagg! Så 2011 kommer det mesta tryckas på tryckeri här i stan, Vilket ger mig så mycket energi att fokusera på annat i företaget som oxå faktiskt behöver min tid. Utställningar kommer det oxå bli :) Mer info om allt som kommer hända med B love under 2011 kommer framöver. Och jag hoppas ni kommer dela 2011 med mig och göra det till ett supert år!
Jag e ju fortfarande i norge o firar jul hos familjen här, men kan knappt vänta på att komma hem till sverige, lägenheten och mitt kontor! Nu är det sista natten hos min moster, sen ska jag sova sista kvällen hos kusinen, vi ska ha myskväll med våran yngre kusin och käka god mat och massa godis innan jag tar bussen hem till sverige på torsdag :)

Kulturarbetar boken 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback