Hemma igen :)

Då var man hemma igen, sköönt :) Och ingen lung stund blir det.  Jag har ett ganska stort beställnings jobb som ska göras, det ska vara klart till 6augusti. På toppen av det så har jag en utställning i september och en i oktober.  O  jag har i princip inget klart! Jag ska göra ungefär 15 nya talvor till utställningen i spetember. Och ungefär 20 nya tovlor + en ny smyckeskollektion, till utställningen i oktober. Utställningen i oktober går i rosa, Pink Passion 2012, eftersom det är en Rosa Bandet utställning och allt överskott går till bröstcancerfonden! Så jag hoppas verkligen när den tid kommer att ni vill vara med och tödja kampen mot bröstcancern, kampen om att rädda liv! :) 

Nu ska jag fortsätta städa lite så jag har nån plats att sitta o rita allt detta ;)  Ha nu en fortsatt underbar dag!! Puuuuuusss ♥

Här ser ni vackra Mia i en del av förra årets Pink Passion 2011's smyckeskollektion :)   I år blir det ny design. Ni kommer få se allt innan det släpps :) Så håll ut ;)

Mia i look at me och rosa band

Kommentarer
Postat av: Frida

Det verkar verkligen gå bra för dig nu, vad kul! Ska bli kul att se allt när det är klart :)

2012-07-18 @ 15:07:28
URL: http://fridasofia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback