Lyra Super Ferby

I Norge är Lyra en av dom största på färgpennor,  där finns dom att köpa i alla leksakaffärer och affärer som säljer skolprodukter. Mestadels är det barn som använder Lyra. Och det är så jag sett på det, barnpennor. Tills jag för ca ett år sen köpte en svart super ferby fargpenna. Det jag då insåg var att Lyra är otroligt bra! Vill man ha pennor som är bra, ska man absolut satsa på Lyras super ferby! Jag har en del färgpennor från olika leverantörer, och riktiga konstnärs pennor. Men inga av dom är ens i närheten av super ferbys kvalité! Vill ni ha pennor med det bästa färgpimentet och bästa täckförmågan, ska ni absolut köpa Lyra Super Ferby! Jag kommer aldrig köpa något annat igen! 

Det jag tycker är konstigt är att i sverige så måste man beställa via nätet.. Lite jobbigt när man vill ha dom på engång. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback