Day 07 - a song that reminds you of a certain event

Day 07 - a song that reminds you of a certain event

Basic Element - The Fiddle
Ännu en av mina absoluta favoriter. Minnena som jag har till denna låt... ja, så mycket bättre kan dom inte bli! Eventet som låten påminner mig om är Gjövik Marken!  Varje år 1995-2000 ca. Den bästa tiden i mitt liv typ :P När man va liten o oskyldig, och sprang runt på tivoli och var cool och kär! Finns det nån platts där jag verkligen känner ett total lugn i min kropp, så är det när jag befinner mig på tivoli. Allra helst ska det vara Bergströms tivoli eller Gjövik Marken, men lugnet infinner sig endå även om det inte är nån av dom. När jag hör denna låt så känner jag lugnet och är tillbaka på tivolit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback