God Morgon.

God Morgon alla där ute :)
Vilken härlig dag? Här är det totalt mulet och regnar. Min moster, hennes man och jörgen skulle iväg på någ grej idag, så dom skulle släppa av mig nere i gjövik. Men jag är inte riktigt sugen på att spendera dagen på gjövik när det regnar, utan nån jacka och när jag kankse skulle varit ute hela dagen. Nej. Så jag valde att stanna hemma(hos min moster) och inne istället :) Första gången jag är själv sen jag kom hit för 11 dagar sen. Så idag tänkte jag jobba lite :) Har nån födelsedagsgrej att fixa :) Lite kläddesigner jag sitter o ritar på oxå :)  Med tanke på vädret, så är det en perfet dag att sitta inne o jobba istället :)

Hoppas ni har sol och underbart där ni är :D

Puuuuuuuss

Kommentarer
Postat av: Lina Lisstorp

Ha en mysig jobbdag då :) kraam!

2011-07-17 @ 10:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback