Helg i några timmar till..

Hej :)
Snart är det en ny vecka och vardag igen, vilket egentligen är ganska skönt :)   Partyt igår blev jätte bra :)  Jag var kvar till två bara för B skulle komma hem till mig. Jag hade 3-km att gå, det kändes sådär för det var -6 (kallt brrr)  och klant arslet Beathe hade sönder sin jacka precis innan hon skulle gå hem... :/ Jag kunde alltså inte stänga min jacka för jag hade sönder dragkedjan, fint när man ska typ 4km i -6. Usch busch.  Jag hade stora planer på att fotta en massa och dela med mig av det idag, men det blev inte en enda bild igår :/ jaja så kan det gå :P  Har oxå varit hos en tjej kompis idag, hon testade ett linne som jag ska måla döskalle och ros motivet på, och linnet passade så den kommer flytta hem till henne när jag är klar med den :)   Nu ska jag slöa lite på soffan och kolla på shear genius på femman :) Hur har eran helg varit?

made by Beathe Lindbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback