Scullcandy!

Snygga är dom! Men det är oxå allt! Varför ska mina ögon bestämma när jag ska ha lurar?  Och jag gjorde samma fel två gånger oxå! Shame on you if you fool me once, shame on me if you fool me twice!! Hade det inte varit så dyra grejer så hade det  väl vart oki, men det är sjukt dyra lurar!!!!!  Men jag har lärt min läxa nu, det kommer aldrig någonsin bli ScullCandy lurar igen!!! Aldrig! Dom första jag köpte var ett par snygga vita och rosa, där en del av summan gick till bröstcancerforskning (då måste jag ju köpa). Jag gav ca 1000kr för dom, är sypernöjd för att dom är så snygga, kommer hem testar dom och blir så otroligt besviken! Det är det sämsta ljudet någonsin! Jag har igenom åren köpt otroligt många hörlurar! Dessa var dom dyraste och helt klart dom sämsta!!!  Sen gick det många år som jag vägrade köpa scullcandy! Sen i vintras var jag tvungen att köpa nya in-ear lurar, jag lät då mina ögon och min estetiska känsla ta över igen! Varför? Jag visste ju att scullcandy var dåligt!  Men det var väl något i mig som hoppades att efter fem-sex år skulle dom ha lärt sig göra bra grejer. Och eftersom det var in-ear lurar så kanske det var bra ljud! Så jag köpte så klart ett par svarta och rosa scullcandy in-ear lurar.  Ljudet var helt oki, inte direkt nått att hurra för men helt klart bättre än dom första jag köpte.  Jag har haft dom i kanske två månader och dom hade redan slutat funka en gång (efter bara några få veckor) men som tur var började den funka av sig själv igen. Igår var jag ute o gick en promenad genom Gjöviks gator, då funkar bara den ena luren plötsligt! Och började den funka igen? Nej det gjorde den inte! Snacka om ett stort iritationsmoment när man är ute o går! Man blir helt sne! Så jag kan lova att när jag kommer hem till sverige igen kommer jag lämna tillbaka lurarna och jag vill absolut inte ha ett par nya scullcandy!  Jag har lärt min läxa, aldrig mer ScullCandy, ALDRIG!!!!!! Så har du valet köp inte scullcandy! Det är inte värt det.

Så jag var tvungen att köpa nya lurar igår!  Det var lite ögonen som köpte då oxå :P Men dom var billiga! Och suuuper snygga :P Hade samma info som dom andra så då kunde jag liga gärna köra på dom snygga :)  Har dom inte här i närheten just nu så fottar dom sen så ni ska få se på mina nya älsklingar :D Suuuuuper snygga är dom :D Nästan lite kär faktikst :D
scullcandy white and pink TI scullcandy in ear black and pink

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback