Min hall.... mina skohyllor :)

Hur ser era skohyllor ut?   Hur löser ni platsbrist när man vill ha alla skor framme?  Jag vill ju gärna visa fram mina skor :)  Då är det ju oxå mycket lättare att kolla på dom och man slipper (oftast) leta efter dom ;p

Här får ni se hur jag har löst det :) 

Hyllorna jag har användt är köpta på IKEA, 39kr kostar en koplett hylla. En jätte enkel och snygg lösning, tycker jag ;) 
Skohyllan med högklackade skor :) 
Här ser ni mina stövletter som på ett smidigt o bra sätt inte tar nån upp värdefyll golvyta :)  Här har jag användt en gardinstång från IKEA, och med ett par krokar fäst den ganska nära taket. Skorna har jag hängt upp i klämmor, sånna som dom använder i skobutiker :) Supersmidigt och så mycket golvplats som man sparar :)
Skohylla
Det jag tycker är bäst med mina sko"lösningar" är att man kan se alla skor :D Då blir man glad varje gång man kommer hem och varje gang man lämnar vardagsrummet ;)


Kommentarer
Postat av: mia

hejsan du har ett par gråa pumps från bianco vill du sälja dom till mig?=)

2011-02-25 @ 13:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback