You're the voice

God Morgon :) 

Det är en trött Beathe som sitter här nu.  Gick o la mig vid två nångång. Men fick skickat iväg hela 25 bilder i går/natt, och bara för att det var viktigt så strulade min mail och skickade det först nu imorse hade nog fått ett samanbrott om den inte hade skickat mailet, så förhåppningsvis är jag mer eller mindre klar med den beställningen nu :)

Idag måste jag städa huset lite, åker ner till Helsingborg i helgen. Ska på släktträff. Kom oxå på att kommande onsdag, är dagen då allt till utställningen i september ska skickas till tryckeriet...... Vilket borde betyda att jag i princip skulle va klar med det mesta nu... nja inte riktigt... av 21 bilder är 12 klara. Stressad? Neeeeej dååå?!?  Då passar det bra att vi ska åka bort i helgen. Jag får helt enkelt bara göra det bästa av det, make it work helt enkelt ;P 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback