Tisdag 21 augusti

God Morgon :) 

Vilket ruskigt väder det är idag, hösten är verkligen på väg.  Nu är alla tavlor till utställningen i september skickad till tryckeriet. Alla tavlor till utställningen i oktober är klara, bara kvar att göra smycken :)  Skönt att va i fas :)  Så den här veckan kommer va lugn på konst fronten. För på fredag kommer det en tjej som ska värdera vårat hus. Vi ska byta alla (18!) fönster och renovera två badrum.  Så denna vecka kommer jag städa städa städa :P  

Men jag har ju lite nya tavlor att visa ändå ;)  Kommer oxå i veckan uppdatera beställningssidan med nya tavlor :) 

Nu ska jag åka iväg, ska på pingstkyrkans loppis. Den sägs vara bäst i Eskilstuna, jag har själv aldrig varit där för att det är alltid stängt när jag åker dit :P  Men idag har jag dubbelkollat tiderna :p  Så håller tummarna för att jag hittar nått bra :) 

Ha en underbar dag :) Love B!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback