I can't dance

En phil collins/genesis låt som håller mig med sällskap nu på kvällen :)  Jobbar några timmar ikväll så jag förhåppningsvis kan skicka iväg det sista, i samband med en lite större beställning. Förhåppningsvis får jag ett mail där det står OK imorgon, så att det äntligen kan vara klart. Har suttit hur många timmar som helst med detta nu och känner att det räcker! Så det är bara att hålla tummarna inför imorgon.

Dock har jag lite svårt för o göra det jag ska ikväll :P  Mest för att jag egentligen känner mig klar med denna beställningen, och har andra tavlor i huvudet som vill ut o ner på papper :P  Men jag ska försöka fokusera! Även om det är lite svårt :P  Skruvar upp Phil på högsta volymen ( dock i hörlurarna, men ändå :P ) och kör på :D


En till tavla jag gjorde förra veckan som oxå är inspirerad av den vackra Tyra Sjöstedt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback