I miss my phone!!!!

Idag är det 18 dagar sen jag lämade in min mobil på service igen, och nu börjar jag bli LITE otålmodig!!!  Snubben på onoff sa att eftersom det är en backjobb så har dom förtur i kön så denna gång borde det gå snabbare, absolut inte längre iallafall.  Förra gången tog det 22dagar och som sagt är det dag 18 idag, och det finns ingen info på sidan så vem vet när jag kommer få tillbaka min mobil. Jag vill ha tillbaka min mobil nu!  Den är skickad vidare på extern service så alltså är den inte ens kvar på servicestället onoff använder. :( Jag saknar min telefon!!!

Kommentarer
Postat av: MsEvs

Om den krånglar igen när du får tillbaka den så kom ihåg att du har rätt att häva ditt köp. Jag jobbar på netonnet och jobbar just med returer och reklammationer så i know. Va lite tuff mot dem på onoff tycker jag.

2011-03-24 @ 10:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback