Ännu en produktiv natt!

Det blev sent innan jag la mig inatt, eller imorse man kanske ska säga :p Klockan var närmare 05.30 när jag la mig... Men jag hade ju ett flow inatt, så kunde ju inte lägga mig. 42st nya idéer blev det :) Snacka om att jag har mycket o göra när jag kommer hem :p Måste hemta min kap/gersåg hos Ali! Den har bott hos honom i typ 18månader..  Och jag kan ju lova att jag inte kommer såga till tavelramar för hand! Iallafall inte till 100 tavlor. Det kommer inte hända :p Jag kan tycka det är kul att göra mina tavelramar för hand, men inte så kul :p hehe


Kommentarer
Postat av: KAN DEE DRAWiNGS

svar: du är underbar som säger och tycker så :) tack snälla! kram

2011-04-19 @ 15:46:40
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback