Ja jag kan väl blogga lite medans färgen torkar :)

Trädet jag håller på o målar blev lite mörkt så nu håller jag på o blandar till en ny ljusare färg, testar på trädet för se om det fortfarande e för mörkt..  Så här sitter jag o väntar på att det ska torka så jag ser hur det blir :P
Tänkte kanske bjuda på lite bilder nu om datorn tillåter det :P Försökte i går kväll men bluetooth'en ville inte funka på datorn...  och jag orkade inte starta om datorn :P    Men vi kanske har bättre tur nu :)
Här ser ni då trädet jag håller på med här på Invid :)  Det är typ så långt jag kommit just nu :)
Och här ser ni Invids logga som är i deras "mottagnings rum" Den blev jag klar med i går kväll :)
Men nu tror jag att färgen har torkat och jag har hittat en bra nyans så nu ska vi fortsätta med trädet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback