En snabbis bara...

Är bara inne en snabbis nu...  har så dåligt samvete för att jag inte bloggat så mycket dom senaste två veckorna! Blir lite svårt när man är utomlands... (hehe det e ju bara norge men ändå :P ) ska hälsa på familj o vänner överallt samtidigt som jag ska hinna med att jobbat lite.  Och det jobbet jag har gjort är inte nått jag direkt kan dela med mig...   det är massa företas grejer som lixom inte är nått att visa fram.. om ni förstår vad jag menar, det är ju inte direkt kul för er :P   Men när jag kommer hem till sverige då ska det bli ordning o reda på saker :)
Och det händer redan på måndag :D Då har jag 50mila att köra hem till eskilstuna plus att då ska jag till IKEA oxå o köpa mina nya möbler till kontoret :D
Websoppen jobbas det med, men har för tillfället inget datum för lanseringen av den... Förhopningsvis blir det i början på april :)  Planen var ju egntligen 20mars men jag har bytt webshops leverantör  så det är däför det drar ut lite på tiden.  Men snart ska ni kunna köpa mina produkter via nätet :) Smidigt som bara den :)
Nu hoppas jag alla får en suuper helg!  Nu ska jag njuta av mina sista två dagar i norge, o mysa med min lilla kusin på ett år som är helt UNDERBAR! Plus moster och hennes man :)
Trevlig helg på er! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback