På modet

I år är det på modet att inte ha nyårslöften. Jag kör på samma nyårslöften som förra året. Eftersom det inte hände så mycket med dom förra året :P  Alla handlar typ om företaget och om hur man kan göra livet ännu bättre :) Som tex: gå mer på bio, läser mer böcker, gå på massage osv :P Det låter väl som bra nyårslöften? höhö.  

Sen tänkte jag ha ett mål för varje vecka. Mål som ni kommer få ha glädje av :)  Mål som handlar om min konst/blogg/företagande, att utveckla mig själv. Vecka 1 så är målet att göra en ny bild varje dag. Alltså 7 nya bilder ska skapas vecka 1 :) Jag har några mål till klara, men inte för alla 52 veckor. Så ska sätta mig ner nån dag snart och skriva ner alla mål. Så 52mål ska det bli. Och tänkte då lägga ut lisan kanske, om ni vill se.

Nu är jag snart klar med bild nr två, den ska bara färgläggas så är den klar :) 

/Peace out ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback