Gör som alla andra

Jag gör väl som alla andra i bloggvärlden. Här kommer en årsresumé, men med mina bilder jag gjorde 2011.
Tavlan jag gjorde på otroligt vackra Jenny. Som är min absoluta favorit från 2011! Jag är lika kär, och blir lika glad varjeg gång jag ser denna :)
En gammal tavkla i ny tappning. Som jag nu är jätte nöjd med :)
Polkagris pinuppan Daniel fick i julklapp :)
Dennis födelsedagspresent. Min lillkille fylde 21år :D
Mexi by Beathe Lindbye  www.b-love.seAngel - svart by Beathe Lindbye  www.b-love.sewww.b-love.se
Året blev inte så produktivt som jag hade tänkt, Men några nya bilder blev det :) 15st iallafall. 2012 ska det produceras mer! Jag hoppas på minst 2st pr månad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback