God morgon sverige :)

Och reste av världen :)  Efter tavlan som blev klar 06.22 igår typ, har jag bestämt mig för att det inte ska ritas nått i helgen. Var så oerhört trött efter att jag va klar med den. Så tänker helt enkelt ta det lugnt i helgen :) Eller rita lite har jag gjort, men planlösningar :) Det är ju inte riktigt samma grej :P 

Vi va o kollade på hus igen igår :)  Här snackar vi hus med potential :) Det är ganska mycket o göra, men bara kosmetisk egentligen. Men är inte det lite charmen med det hela när man köper hus? Att få renovera lite alltså ? :) Det tycker iallafall vi :)  

Idag ska vi kolla i lite affärer bara :) Leta lite inspration :) Sen imorgon ska vi kolla på hus igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback