Coola Trädgårsdsslangar!

Jag måste bara dela med mig av detta! Jag blev kär måste jag säga! Föll som en fura på engång! Har du någonsin tyckt att dom vanliga trägårdsslangarna är tråkiga? Har du någonsin tänkt på varför alla trädgårdsslangar är tråkigt gröna och oranga? Varför ska man inte kunna ha en trädgårdsslang som matchar ditt hus? Eller i din favoritfärg? Nu kan man det! :D  Kolla här bara!

Hur coola är dom inte?  Jag e sååååå kär :)  Vi ska nog köpa en faluröd slang med vitt munnstycke :)  Passar ju perfekt till vårat hus som ska vara vitt o rött (lägg märke till att det inte ska vara rött o vitt)  :) 

Från 15 Februari kan du köpa dessa trädgårdsslangar på Garden Glorys hemsida :) Vilket jag absolut tycker ni ska göra :D www.gardenglory.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback