3 skisser

Då har man redan gjort 3st skisser. Alla föreställande Jenny. Dom två utan glasögon blev/kommer typ bli som jag hade tänkt mig. Men den med glasögon blev inte alls som jag hade tänkt mig! Orginal bilden har ett finger upp i näsan och hon visar sina tänder. Den är riktigt cool, med massa attityd! Men det blev inte alls bra. Fick inte till det som jag ville överhuvudtaget! Så då redigerade jag ideén lite. Så istället för en nördig Jenny blir det en söt Jenny :)  Men det funkar ju det med ;) höhö.

Än är det bara skisser. Men innan tisdag kväll ska iallafall en vara klar med färg o så. Har vi tur, ja då är alla tre klara :) Men nu ska vi inte förhasta oss,  det ska ju bli bra oxå :) 

/Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback