Två veckor kvar

Två veckor kvar till vi flyttar till den nya lägenheten :) Två veckor kvar till ens liv kan återuppstå :p Två veckor kvar till jag ska inreda mitt nya kontor :D Två veckor kvar till jag kan börja måla igen :D Gud vad jag längtar!  Jag kan lova er att det känns som att tiden i princip står still! :P

Då om ca två veckor lovar jag att det kommer bli mera av min konst och kreativitet i bloggen igen :D Kan knappt vänta :D 

För att få tiden att gå nu så fyller jag min tid med att planerar jag hur mitt kontor ska va :)  iofs planerar jag hela lägenheten men ändå :P  Kollar i IKEA katalogen och drömmer om inredning :P Scrapbookar sjukt mycket :P Ska nu börja på album nr 3 :P Har avklarat 2 album och 120 sidor redan :P  Sen väntar jag på min nya telefon oxå :D Den befinner sig redan på posten här, men Daniel är i stockholm tills på torsdag vilket betyder att jag inte får den förns på torsdag. :(  Men borde kankse inte klaga på det... med tanke på att jag egentligen inte skulle fått den förns 16 november på min födelsedag :p Så jag är glad ändå :P haha.  Sen väntar jag oxå på 4st skal till min telefon. MEn dom kommer först om 15-20dagar ca. Dom skickades från hong kong igår.


Sen ska vi oxå ha en bibliotekshörna i lägenheten :D eller kanske ska säga jag, eftersom Daniel inte alls bryr sig om den :P Han läser inte böcker så för han spelar det ingen roll :P  

Men ni kommer få se allt, hur lägenheten går från ett tomt skal till ett hem  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback