Måndag.

Vad har då hänt senaste veckan?  Sen jag skrev senast. Jo vi har nu flyttat  :) Äntligen :)   Vi var på besiktningen och fick nycklarna förra måndagen. Såklart vaknade jag den morgonen med halsont och bara nån timme efter det så hade jag feber. Snacka om perfekt timing alltså! Jag har inte varit sjuk på länge, så blir jag sjuk samma dag som vi ska börja flytta, Jo men tack hörrö du. Men jag har inte legat i sängen o kurerat mig, nej absolut inte. Jag har burit och burit och burit ännu mer. Dock har det gått lite segt ;) hehe
Eftersom jag inte riktigt var i topp form, så blev det inga förebilder på lägenheten.  Så tyvärr finns det inga foton där ni ser rummen tomma. Men det kommer finnas foton med massa kartonger ;p och sen det färdiga resultatet.
Vi är inte klara än, men det kommer :) Nu ska jag iväg o jobba lite på Friskis.  Efter det ska jag fortsätta plocka i lägenheten :)
Puuuuuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback