Äntligen :)

Nu har man kommit i fas ( som folk brukar säga :P ). Nya lägenheten är nu i princip klar :) Och det bästa av allt är att i torsdags  blev mitt kontor klart :D  Jag är överlycklig! :D Jag är supernöjd kan jag ju säga!  Jag behöver egentligen större plats, men nu är det som det är. Och jag är nöjd ändå  :) Jag trivs jätte bra därinne (eller härinne för jag sitter ju på kontoret nu)! Bara det att ha en dörr på sitt kontor är underbart! hehe :)  Här kommer et spenderas X antal timmar :) 

Jag sitter just nu och ritar. Ska börja på lite nya skisser till en utställning 2012. Var på möte angående det igår, och det lät positivt :) Så detta kommer bli kul :)  Och överraskande nog passar mina färger in perfekt där ;)  Mer kan jag inte säga just nu.

Tänkte bara visa en liten bild på kontoret hur det blev. Flera bilder kommer sen :)
Love B 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback