En liten förklaring..

Hmm ja... gårdagen blev lite sådär, eller innan jag gick hemifrån var sådär. Jag bröt ju som sagt ihop lite precis innan jag skulle gå. Jag är inne i en jobbig period just nu. Jag älskar mitt Eskilstuna och alla mina vänner här, det här är mitt hem, här jag hör hemma. Men jag saknar min familj hemma i norge nått så ofantligt mycket! Lite konstigt med tanke på att jag precis kom hem från norge. Det går upp o ner, som en berg-o-dal-bana, jag saknar dom alltid men vissa perioder mer och andra perioder mindre. Och just nu är jag inne i en period där jag saknar dom sjuukt mycket, en period där jag är otroligt sår. Och igår precis när jg skulle gå kom det som en flodvåg och slog bort fötterna under mig!  Så för er som vart oroliga igår, så var det inte värre än det.

Annars var kvällen jätte bra! Underbara männisor jag har i mitt liv!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback