En lista om bloggandet..

1 - Hur länge har du bloggat?
2 - Hur såg din bild av bloggar och bloggare ut en månad innan du själv började blogga?
3 - Vilken var den första blogg du förälskade dig i?
4 - Hur känner du inför dina första blogginlägg, när du såhär i efterhand läser dem?
5 - Hur många bloggar återvänder du till regelbundet som läsare?
6 - Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar (t ex teknikbloggar, modebloggar, politiska bloggar)?
.
7 - Nämn en bloggare (obs: länka) som verkar väldigt olik dig, vars blogg du tycker om.
8 - Nämn en bloggare (obs: länka) som verkar väldigt lik dig, vars blogg du tycker om.
9 - Vad tycker dina närmaste om att du bloggar?
10 - Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
11 - Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
12 - Nämn några saker som du aldrig bloggar om, och varför.
13 - I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse, tror du?
14 - Tror du att man kan lära känna en person genom att läsa hennes/hans blogg?
15 - Har du träffat folk IRL (in real life) efter att ha fått kontakt med dem via bloggen?
16 - Tror du att det kan vara skadligt för vissa personer att blogga?
17 - Har du någonsin blivit sårad av någonting som skrivits till/om dig i kommentarer eller i andra bloggar
18 - Har du själv skrivit saker du ångrar i din egen eller andras bloggar?
19 - Hur ser bloggandets nackdelar ut, för dig?
20 - Tror du att du fortfarande bloggar om två år?
21 - Nämn 5 bloggare som du vill ska svara på enkäten.
1 - Hur länge har du bloggat? Jag har bloggat av o på sen 2006.
2 - Hur såg din bild av bloggar och bloggare ut en månad innan du själv började blogga? Hade ingen bild, det var lixom innan det blev så hypat att va en bloggare.
3 - Vilken var den första blogg du förälskade dig i? Oj... gud va svårt! Jag kommer ju inte ihåg! Men Kan Dee Drawings är nog en av favoriterna!!
4 - Hur känner du inför dina första blogginlägg, när du såhär i efterhand läser dem? Känner inget speciellt! Jag är mig och har alltid varit, Så det är inge speciellt lixom.
5 - Hur många bloggar återvänder du till regelbundet som läsare? jag har väl en 4-5bloggar som jag läser varje vecka!
6 - Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar (t ex teknikbloggar, modebloggar, politiska bloggar)? Dom flesta är nog dagboksbloggar med ett ämne egentligen :p
7 - Nämn en bloggare (obs: länka) som verkar väldigt olik dig, vars blogg du tycker om. Har ingen.
8 - Nämn en bloggare (obs: länka) som verkar väldigt lik dig, vars blogg du tycker om. www.kandeedrawings.blogg.se
9 - Vad tycker dina närmaste om att du bloggar? Inge speciellt.
10 - Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg? Ja vad jag vet så.
11 - Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden? Bloggen handlar om mig, mitt liv och min konst. Så privat är den och jag har inga gränser för vad jag "får" skriva och inte.
12 - Nämn några saker som du aldrig bloggar om, och varför. Jag kommer inte på nått egentligen :P
13 - I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse, tror du? Jag bloggar mycket för att marknadsföra min konst.
14 - Tror du att man kan lära känna en person genom att läsa hennes/hans blogg? Ja det kan man.
15 - Har du träffat folk IRL (in real life) efter att ha fått kontakt med dem via bloggen? Nej.
16 - Tror du att det kan vara skadligt för vissa personer att blogga? Det kan det nog vara!
17 - Har du någonsin blivit sårad av någonting som skrivits till/om dig i kommentarer eller i andra bloggar Nä, jag tycker mest det är roligt att folk sitter bakom en datorskärm och tror dom är tuffa.
18 - Har du själv skrivit saker du ångrar i din egen eller andras bloggar? Nej absolut inte! Jag står för det jag säger! Och det jag skriver här, det är det jag menar! Man ska inte ångra sånt som är din mening och sanningen!
19 - Hur ser bloggandets nackdelar ut, för dig? Tycker egentligen inte det är några nackdelar, förutom att jag får lite dåligt samvete om jag inte bloggat en hel dag!
20 - Tror du att du fortfarande bloggar om två år? Absolut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback