En dagens lista :)

Dagens humör:
Dagens mående:
Dagens borde
Dagens frisyr:
Dagens klädsel:
Dagens planer:
Dagens vill ha:
Dagens längtan:
Dagens fundering:
Dagens beroende:
Dagens tråkigaste:
Dagens tidning:
Dagens låt:
Dagens humör: Bra, pirrig och trött  :)
Dagens mående: Otroligt bra med tanke på igår :P
Dagens borde: Borde jobbat lite, men dagen har inte riktigt blivit som jag hade tänkt :P
Dagens frisyr: Toffs och puffigt.
Dagens klädsel: Tights och brottarlinne (som alltid typ :p ) Linne med mitt döskalle och ros motiv :)
Dagens planer: Var att gå ut till pappa, och sen gå hem o joba.
Dagens vill ha: John :P hehehe
Dagens längtan: Att va tillbaka igår, för göra om det :)
Dagens fundering: Vad hände i fredags??????!!
Dagens beroende: Beroende, hmm... tror inte jag haft nått idag, har inte hunnit med det :P
Dagens tråkigaste: Att min rygg plötsligt fick för sig att den skulle göra mitt liv smärtsamt:/
Dagens tidning: Inte läst nån tidning idag.
Dagens låt: LMFAO - Rock party Anthem! Jag e så galet kär i den låten just nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback