Helgen

Vilken helg det varit :) Jag har hängt med Dennis och Alex både fredag o lördag :) Underbart att få spendera tid med båda mina grabbar samtidigt :)  Vi hamnade på Harrys på fredagen...  jag vill ju absolut inte va där, men va gör jag inte för mina grabbar ;)  Jag o Dennis gick hem tillsamans som vi alltid brukar göra, så säger han jag ska inte sova hos dig inatt Beathe, jag ska jobba klockan 07.00 imorgon. Och hur slutade det? Vi somnade i min säng :P Så han fick springa hem strax innan sju lördag morgon :P Det gjorde ju inte mig nått att han var kvar! Min gosebjörn! Min älskade Dennis, alltid mysigt att sova med honom! 

På lördagen var vi igen hemma hos älskade Alex :) Det var först bara vi tre, sen skulle Alex möta upp ett par tjejer....trodde vi.... När dom kom tillbaka bara vällde det in tjejer, det tog ju aldrig slut :P  När vi gick ner på stan ville alla till harrys, jag förstår inte vad som är så kul med det stället! På tok för dyrt inträde!!  och vissa andra grejer som jag inte tänker gå in på här.. Jag valde att gå till Royal Oak istället helt själv :p Man e ju inte den som e den lixom ;) Träffade massa roligt folk :) Mart från punkbandet SIV, simma i vättern. Otroligt kul :) Vi träffas ju inte så ofta, tror inte jag träffat Mart sen i höstas faktiskt.  

Och idag har jag umgåts med Lisa & Mårten. Vi har käkat pizza, kollat på film och spelat massa buzz :) Bara myst en nassa :)

Det har alltså varit en jättemysig helg!

Nu håller jag på o somnar här... så jag går o läger mig. Skriver mer imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback