Yesterday

Gårdagen blev inte precis som jag hade tänkt mig...  Jag tänkte vara hemma och ta det lugnt, vara nykter, rita o måla, mysa bara :) Men så blev det inte...   Jag hade precis hunnit hälla upp färg, och rollat en gång på väggen, då min lillebror skriver till mig på msn och vill att jag ska fixa hemma fest åt han o hans kompisar. Jag börjar med att jag ska ta det lungt och måla om mitt vardagsrum ikväll och va nykter. På under fem minuter hade jag gett efter. Svår övertalad syster alltså :P  Så tydligen var det lammkötts fest här igår :P  Alla som va här igår var typ 18 :p Men det var trevligt :)  Så som sagt blev det inte som jag hade tänkt mig igår. Jag blev inte klar med dagens bild igår, så det blir två stycken idag istället :)

Man ser inte så bra här egentligen, men där ser ni hur mycket jag hann måla igår :P hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback