Utmaning till mig själv!

I bloggvärlden, då med fokus på konstbloggarna, har många nu hållt på med dagens bild, alltså att man ritar en ny bild varje dag! Jag vet ju at jag inte ritat så mycket den senaste tiden så tänkte att nu ska vi slå på stort! :)  Jag ska utamna mig själv att rita en ny bild varje dag! Inge snack om saken! Här ska det ritas! :) Frågan är ju då hur lång tid ska hålla på med detta? Jag tänkte först ta 30dagar, men sen tror jag kanske att det kan bli mycket, så jag tänkte kankse att vi börjar med 14dagar, och skulle det va så att jag vill fortsätta när jag kört klart dom 14dagarna så gör jag ju så klart det :)  Tvinga fram inspirationen lite, inte bara sitta o vänta på att den ska dyka upp! :) Så från imorgon kommer ni få sen en ny bild varje dag :) 

Tavla målad av Beathe Lindbye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback