Försöker skriva ansökan.

Nu har jag lite beslutsångest oxå. Jag hade ju bestämt mig för vilken utbildning jag ville börja i höst.  Men när jag fick hem katalogen läste jag lite mer om en annan som jag egentligen inte hade brytt mig så mycket om, men gud vilken utbildning! Och shiit va inspirerad jag blev! Hur ska jag hinna med båda? :P Det går ju inte, jag måste klona mig själv så jag hinner :P  Men ska jag tänka företagsmässigt och yrkesmässigt så blir det den utbildningen jag tänkt på från början!  Jag kan inte bara välja det jag vill för att det är roligast.  Lite tänk på framtiden måste oxå finnas med!  Den andra utbildningen är oxå bra för mitt yrke och företag men inte lika mycket som den första.  Den utbildningen jag ska söka nu är mer textil inriktad och den andra alltifrån textil till trä, där ska man använda fantasin att göra nytt av gammalt.

Så jag är smart nu och väljer textil linjen :) Och när den utbildningen är klar blir det den andra det är helt säkert! :)


Jag sitter här nu och försöker skriva ansökan, det är lixom en grej att skriva en jobbansökan det här blir lixom nått helt annat igen.  Och jag vet inte vad eller hur jag ska skriva. Jobbigt!  Det är mycket som ska fixas. Mycket papper som ska skickas med. Men det blir sönt när man e klar :)  Om man blir klar vill säga för jag vet inte vad jag ska skrivaaa :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback