Ritplattan här ÄNTLIGEN kommit! :D

Jaaaaa :D  Den har nu äntligen dumpat ner i min brevlåda :D  Ritplattan som jag har väntat på i nästan fem veckor!  Men jag sk avara ärlig o säga att den inte direkt var som jag hade sett för mig :PJag hade sett för mig en ritplatta i storlek nästan A4.... ehm den jag packade ur sitt embalage var inte riktit den storleken...  Lite under A5 var den! hahah....  Jag har inte betalat mycket för den så det är egentligen lugnt :P Så länge den funkr är jag nöjd! :)  Ska bli så skönt att kunna rita rakt i dator och slippa en massa steg innan jag har min skiss i datorn!  Från att rita en bild med blyerts för att sen rita den med pigmentliner och sen scanna in den i datorn, kan jag nu använda ritplattan och sen klart :D Jag har inte testat den än, men det kommer :D
leogics ritplatta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback