Längtar!

Inatt drömde jag om Jörgen, min snart 3åriga kusin, igen! Jag tror at jag drömt om honom nästan varje natt dom senaste två veckorna.  Jag saknar han så otroligt mycket!! Han är mitt hjärta, mitt allt!  Och att inte ha träffat han sen julen börjar nu sätta sina spår! Jag vill åka hem till norge nu!!!!!  Men tyvärr så tillåter inte min ekonomi mig att sticka iväg till norge just nu. Med lite planerande så blir det två veckor i norge i april :D  Ska bli så sönt att få krama om mitt lilla hjärta Jörgen och resten av familjen!!  

Dom flesta vet om att jag inte är särskilt förtjust i barn egentligen och jag vill absolut inte ha egna! Så att jag o Jörgen är så nära har chockat väldigt många i min närhet! :p Det var inte många som trodde att jag kunde älska ett barn så mycket som jag älskar honom!!  Jag gör vad som helst för den lilla killen! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback