Kan använda mina Sorel Joan of arctic några dagar till :D

Jag börjar denna dagen med ett inlägg som jag vet många andra i bloggvärlden oxå kommer skriva idag! Och det handlar om vad man vaknade upp till idag:
Vi hade väl trott och hoppats på att att vi hade sett det sista av snön nu, att dom vårtecken som man sett dom sista två veckorna skulle hålla i sig! Att asfalten skulle förbli bar och att man skulle få se massa sol! Och så vaknar man upp till detta imorse!!!?!?! Va i h*****???  Jag är reelativt less på vintern kan mna säga!!! Jag vill ha vååår o sommar!  Men jag sa inte va negativ idag, jag tänker se det positiva i snön idag! För det betyder att jag kan använda mina Sorel Joan of arctic skor några dagar till :D Wohoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback