Dagens favorit! #1

Skor är ju en stor passion i mitt liv, det vet dom flesta,  så jag tänkte att jag skulle dela med mig av min sko samling :)  Visa fram dom, och ge alla skor varsitt inlägg :)   Det kommer ju endel till blogen enbart för att dom oxå gillar skor och då kan det vara lite kul att visa fram vad jag har i min skohylla :)

Det första paret som ni ska få se är ett par kilklacka som jag köpte hos Deichman maj förra året. Jag verkligen älskar dessa skor! Underbara sommar skor! Jag vill att sommaren ska komma snabbt som bara den så jag kan få använda dom igen!

kilklackar från deichmankilklackar från deichmankilklackar från deicmankilklackar från deichman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback